| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 10 日 星期三  |
| 全方位 |
今朝起身又見到我老豆坐左係sofa度
又係度睇電視.通頂係度睇電視=.=頂佢唔順
跟住就做埋d基本野就返學
返到學交埋功課就上左去.今日本來英文閱報.不過無人理蔡少燕
跟住就CIT堂.呢堂教左點樣做網頁
上完CIT就小息.我同人係度吹水
跟住就人文堂.好快就上完.同埋呢堂無乜野好講.正係係度聽書
上完人文堂就中文堂.我地今堂睇左冰心同郁達夫既文.同埋做左D題目.不過有D難.好多人都唔識.經過粱老師既教導.我先識點答
跟住午飯時間.食完野就成個小息係操場吹水
跟住就全方位.今次黎左個一男一女.佢地係好戲量d人黎既
佢地係台上面講緊野個陣.我左手邊好似胡遠.阿yu個d係咁串佢地搞爛gag=.=
不過.係我右手邊既永恆係咁笑.......聽唔台上講乜都係咁笑.....都唔知佢做乜.........都唔知串佢好定唔串佢好
跟住上完之後就放學.放左學返左屋企玩左陣basara.拿到明智光秀同前田利家.明智光秀好x廢....佢屬於單挑型..不過單挑都唔算好
勁.斬得勁慢.前田利家就普普通通.好易比小兵偷襲
跟住就玩war3.晚上做完功課.沖埋涼就訓左lo
|
| 刊登時間︰2006-05-10 11:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 90 | »
|