今日.如常7點起身
做d基本野.就返學lo
交完功課之後就上左課窒
第一堂公民堂...呢堂無無聊聊咁過完
跟住就到地理堂.阿sir問左好多問題.好多人都企左係度=.=
跟住就英文堂.都係講返the witches呢本書
跟住就小息.都係係度玩圍棋=.=
跟住就體育堂.李啟佢無帶褲.....跟住佢係學校一個儲物櫃都搵到條褲....佢跟住就著左(都唔知污唔污漕)
呢堂上藍球.好快就上完去飯堂買野食
食完後.跟住就同大哥同肥軒上返去課窒.跟住返緊去個陣肥陞話姓盧搞左個爛gag.....
跟住我返到我個班等緊度校工開門個陣胡遠問我一陣拿電話同icq.話星期六搵到我.約幾點去bbq
跟住入到班我地又係度玩圍棋.....
跟住就到maths堂.....又教圖解法...真係.....最憎圖解.不過講講下又覺得好易
跟住就到中史堂.不過蔡少燕無返.又係maths堂代堂=.=
跟住又上完一堂maths之後就到中文堂.對返上次測驗個份卷.我唔合格.差2分.不過算啦.好似唔計分
跟住放學lo.我同肥陞同大哥仲有謝康一齊行返屋企.跟住我放左學先記得我無比電話同icq比胡遠....
跟住我陪完大哥搭車就返左屋企
今日墨香技能點x2倍.所以我今日專注係墨香度
途中我問阿嬤星期六得唔得閒.佢話唔得.要同d姑姐慶祝母親節.跟住我就食飯.沖涼.仲有肥軒打電話黎.問我明日去唔去打機.佢話後
日唔得閒.我咪話是但囉
跟住玩墨香玩到12點就訓左lo
|