今日朝早7點就起左身....
嘩.累到我死.尋日7點幾起身.搞到今日起身勁累.連眼皮都打唔開=.=.無計.唯有頂住刷埋牙洗埋臉同食埋早餐就換校服出門口lo
跟住返到學校交左功課之後就上課室.上到課室.第一二堂maths堂.我拿埋書.周老師就上左黎.教左新野....我都算明白.跟住就上人文
堂....我同美雲係度做maths功課
.仲有d人係度訓覺同做其他野.專心聽書數得出有幾多個...我地既人文堂真係......做完maths
後.我同美雲講左尋日我見到陳詠恆.跟住美雲同左好多人講.好多人都好多野講......詳細情況我唔想講=.=
跟住就小息.我又去睇我地班成日玩既野-----圍棋
小息完左之後.就上中文堂.就派中文統測卷.我聽到全班得10個人合格之後嚇鬼死我....一拿份卷....ya.28分.無諗到我都係其中一位
合格既人.跟住我問其他人幾多分...李啟佢拿到33分=.=.全班最高分佢係其中一位.跟住.miss話份卷有可能有得加分/可能有人要扣
分.所以我地就好專心咁對下自己份卷.對完之後.我加左3分.我拿左31分.ya.跟住miss又話比份測驗我地做=.=我做左之後.miss就
話對mc先.我錯左第一題.我拿到14分
跟住就落去食飯lo.我因為唔記得交飯單所以要買野食.排隊個陣肥軒話佢中文統測拿到48分....我地個個都唔係好信....跟住佢班d人
講佢真係48分我先有dd信...食完野後.就同肥陞同大哥去圖書館借書.我同肥陞就講我地尋日睇到既野比大哥聽.跟住借完書之後就
上返課室lo...
跟住就上地理堂.佢就再同我地測地圖.我測到都應該合格既.跟住就上英文堂.佢派左listen卷.唔合格=.=跟住佢講返d答案就完左
跟住就上閱讀堂.呢堂好快上完就放學lo.放學返屋企個陣見到阿肥同朱永儀.不過我都累到無咩心機去同佢地吹水.跟住去買包返屋企
食完就睇電車男7and8.山田佢要變返御宅族個陣我好感觸.佢之前係因為御宅族比人係咁蝦.佢最後更加想跳樓.全因為佢係御宅族
先發生呢d事.我好唔明白.佢咁難先做得返正常人.點解又要變返御宅族呢.跟住有一度勁感人.就係青山佢接受山田係御宅族.愛情真
係唔會理對方有何缺點嫁咩?睇完電車男跟住食完飯之後....就掛紅雨.跟住1號同學係icq話佢要見到黑雨先訓覺.都唔知係咪真=.=跟
住我就沖涼訓左lo
|