| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 3 日 星期三  |
我既唔想返學既夢破碎左lo  |
今日.又如常7點起身
刷牙.洗臉.換校服就返學lo
交左功課就上課室.拿埋中史書就上堂lo
係中史堂.我係度做人文功課....仲有其餘d時間我都唔記得自己做咩lo.因為呢2堂實在太悶....可能聽書掛
小息又睇完圍棋後.就上人文堂lo
今次人文堂都有90%有聽書.唔似尋日咁.....人文堂個陣胡遠問我去唔去阿yu既生日.我都唔知去唔去好......就答應左佢啦...槓擔無
野做
跟住就落去食飯.食完野後就同狗狗同馬梨仲有肥陞吹水..跟住我同肥陞仲有肥軒係廁所鬥耐唔出去.因為地下廁所勁臭=.=
點知肥陞佢淆底......之後我就上左課室lo
跟住上電腦堂...呢堂都幾開心.吹水多過上堂=.=跟住就上英文堂啦~我地呢2堂講witches呢本書.盧錦堂佢無帶....佢係第二堂個陣
勁訓...見到佢個樣我不禁傻笑
..因為個樣勁kai=.=.. 最可惜係miss見唔到佢訓....
跟住就放學lo.又買包返屋企食.跟住又打機.打完機就食飯lo.食完飯之後做maths+少少英文功課.途中肥軒打黎問我星期五係咪去打
機.我就話去啦.做完功課之後.雞係msm問我一d野.跟住肥陞又係msm問我做乜唔玩墨香......我唯有答佢太多功課.....無計.我中
war3既毒太深了.....跟住就訓覺lo
|
| 刊登時間︰2006-05-03 11:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | »
|