今日.本來又約左大哥同肥軒去打機
我又7點幾起左身.不過....等左佢地既電話勁耐都無打黎.唉....算啦.10點半約左肥陞同阿jim去唱k
跟住就開電腦睇左陣野.跟住肥陞on左msm叫我9:45分好去輕鐵站.佢仲話走前msm叫我走.
點知....我無啦啦唔知咩事off左msm.我on返個陣肥陞都落左去.直至肥陞十點幾打電話比我我先落去
去到之後....肥陞同阿jim都話20秒前有架去元朗.....勁埋怨....
跟住我地差唔多10:20先上車.去到元朗之後....oh.遲左.佢比左12:15分既房我地
我地無野做就周圍行.行既次序係千色>幫肥陞買電話殼>豐澤>合益>千色
我地去豐澤個陣.我地正係周圍行.周圍摸....我地行左陣之後.d售貨員係咁啤住我地.....跟住我地就唔好意思走左
我地行完千色後.就去返拿房....點知...我地係拿房個度見到詠恆+爆奶等人...........
我地拿左房之後.我地都叫左飯食.d雞好好味>_<.之後當我唱到側田既volar.我唱左側田d和音...笑到阿jim同肥陞死=.=
中途大哥同肥軒打電話比我問我去唔去阿滔屋企.跟住肥陞打比阿滔原來阿滔唔得閒=.=.都唔知大哥同肥軒做乜打電話黎=.=
跟住.2:10左右就cut左歌lo.跟住陪完肥陞買keroro軍曹模型就返左天水圍去肥陞屋企打牌.打之前肥陞問我睇唔睇電影
我就話睇king kong啦.佢播左之後就拿野比我地食同比野我地飲.佢屋企真係好多野食.之後我地就打牌啦
我地打到6:20就走左.king kong正係睇左少少.都唔知播黎做乜=.=
返左屋企.阿嬤就問我去唔去大姑姐屋企食飯....我就話唔去.有功課未做.跟住晚上我就做完功課
跟住上上下網想突然玩返【戰國basara】.我就燒返隻碟玩左陣就訓lo.....
|