今日.我老豆又係度睇電視.....唉.........
跟住換埋杉就出左去返學
返到學交左功課就上去.第一堂本來maths.不過周老師佢竟然唔記得上黎.上到黎得返4個字
佢就拿拿臨比左測驗卷我地.我地就拿拿臨做.我勁快做完.仲有成5-8分鐘既時間
做完同d同學講返d題目.......我第四題錯左.寫左度數比佢....45分無左15分....
跟住2堂人文堂.....呢堂吹水多過上堂
跟住小息.成個小息溫書
跟住就中文堂.佢講返冰心同郁達夫d文.仲有做埋d題目.跟住中文堂得返4個字既時間miss比左2篇詩我地做.講左一篇就夠鐘落左去
食飯時間.好快食完.跟住肥陞係地下個唔知咩窒做埋d唔無聊野........唔知點解好多人笑.肥陞佢自己都狂笑.跟住同大哥同肥陞去左
圖書館借書.我地係咁拿書名搞gag.跟住借左書就上返去課窒lo.係課窒仍然溫書
跟住就地理堂.臨尾個陣阿sir叫我地分組.以後地理堂都係以組既形式坐.d測驗既分都係以組既平均分黎計.不過佢比我地自己分組
跟住就英文堂.佢一開始默書.我頂......我唔記得左sweater呢個字點讀!!!!!得90分=.=跟住默完書.佢話比我地一個一連串reading
測試.如果成班都解唔到成篇文就要留堂.仲要唔比查字典.佢一開始個篇好易.輕鬆過左.到第二篇!!!我地用左半班既人先解到好似第
五句....嚇鬼死=.=最後好彩都pass.跟住講到第三篇文既少少就完左英文堂lo
跟住閱讀堂.呢堂我根本無閱到讀.正係吹水同講下soling同美wai地理分組個度點.....
跟住放左學.大哥同肥陞黎左我屋企.大哥係度玩卡丁車.肥陞係度玩戰國basara.佢地玩到差唔多7點就走左啦.佢地走左豬迪係msm
問我明日去唔去郭sir個婚禮.我咪話唔去囉.....
跟住晚上食飯盒......................跟住打左陣機就沖涼.沖完涼見到肥陞msm問我佢條key係咪係我屋企.我咪幫佢搵囉.點知真係係我
屋企.佢話明日比返佢.跟住打多陣機就訓左lo
|