| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 22 日 星期一  |
| 呢幾日都落雨 |
|
一朝起身就出左去.仲落緊雨.呢幾日都係咁落雨
今日.係hall早會.入到去.比李啟佢地串我個頭....真係....粱境文話我個頭係比達個頭..佢又話比達好靚仔...自尊心極度下
降=.=
跟住呢次早會都係係度發呆.係度諗野多過聽台上既人講野
不過永恆係咁係我旁邊唱歌=.=好心佢咁勁就去做歌星啦
早會完返課窒.第一堂數學.佢比左功課我地做.又教左新野
數學完左就地理.又係同學出去講返農業教左d咩
小息就係度準備英交堂要交既功課
跟住小息完左英文堂.李啟比人罰留堂......可能佢今日話我個頭所以佢先比人罰.哈哈.不過佢比人罰又真係幾慘=.=
英文堂完左就食飯.食完左就同肥陞返左課窒lo
上到去.做中文功課.不過呢段時間吹水多過做功課.哈=.=搞到我做得個少少
跟住中史堂.本來諗住做中文.不過算啦.廢時煩
中史堂完左....宗教堂.呢堂對我黎講都唔知有咩用.睇埋哂d n年前既戲.都唔知睇過幾多次....不過套戲既女主角一定好痛>_<
最後一堂就上中文堂.我地係度做章則.上完就放學啦
放學個陣勁大雨.朱永儀諗住我遮埋佢返屋企....不過我要等人.同唔到佢走.問蔡寶兒借左1$買單行紙
跟住就係d班門口等肥陞.等左差唔多半個鐘就同肥陞走lo.我走個陣......哈.無雨.總之借把umbrella比朱永儀啦=.=
如果比佢知佢實罵我>_<
跟住同肥陞吹左陣水就返屋企.係度做功課.......跟住做完玩多陣就訓左lo
|
| 刊登時間︰2006-05-23 05:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 90 | »
|