一早起身就返左學啦.早餐食返尋日食既pizza
跟住返到學校就上左課窒.第一堂公民堂.......呢堂無乜聽
跟住就地理堂.教左南加洲發展農業帶黎咩影響
地理堂完左就英文堂.dictation得80分.跟住佢講返尋日d功課就落堂lo
小息....係樓下排隊去打保齡球.............
跟住搭車個陣同狗狗佢地講魔力d野
跟住好快就去到啦.換左對鞋就打lo.....
我唔識用改名個部機....搞到狗狗同貴騫佢無佢地個名......唯有輪流打.我地一路打一路吹水
返到學校都12:40左右.好快食完野就返左上去.....上到去又吹水
小完息就數學堂.測驗+講返上次份卷.我第四題真係錯左.45分無左15分.....
完左數學堂就中史堂.對呢堂無乜心機上.就係度做數學功課.做左成堂.蔡少燕先話左我一次......哈
上完就中文堂.佢又話要做綜合能力.........唉......好難做.不過好彩下星期一先交
跟住就放學啦.同肥陞.大哥同姓盧+多位佢個朋友去左睇戲.睇職業特工隊3.我地買左票.仲有差唔多半個鐘時間.就話去食野
我同肥陞同大哥去左間不知名拉麵店度食壽c.姓盧+佢個位朋友就去左第二度食.我地食完壽c就趕去戲院睇戲
正!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!勁好睇!!!!!!!!!無悶場....仲好緊張
睇完.肥陞就還返24$比我.我同肥陞係大贏家買左雪糕食.其他人係大贏家食野
我同肥陞就走先.走個陣落雨....我地急急腳返去......我返到屋企....比人罵....話我無話比佢聽咁遲返.....我記得我講左比佢聽.....不
過算啦
跟住就玩左陣魔力.同李啟+狗狗打比比.好快就打完lo
打完就同肥陞玩war3.我殺左好多人.....正!!!!!
跟住我就訓左啦
|