一早起身....7:45就出左門口.一出門口.嘩.d風好正呀!!!!!!!
返到學校.上緊課窒個陣我見到我地班d人拿埋詩集落黎.....跟住我先知原來要落hall早會
早會個陣.永恆比我地逼左上去台.不過我諗佢都係好想上台嫁啦.哈哈
點名個陣勁多人無返.......唉
早會完左就上地理堂....我勁鍾意地理堂=.=
今堂要我地分組坐.永儀比豬迪叫左出去.哈哈.d題目我都唔識.幫唔到佢......
上完地理堂就宗教堂.蔡少燕佢比左d動物既相比我地睇.有d好核突
跟住就小息.我都唔記得自己做咩囉..........
跟住數學堂.佢教左計三角面積既第三種方法.落堂前佢比左星期五同星期一要交既功課....
數學堂完左就食飯囉.食飯個陣同肥陞吹水.跟住就同大哥.阿彬.肥陞上課窒啦,,,,上到課窒.係度做數學功課.唔知點解心情特別興
奮......XD
食飯完左就上英文堂.呢堂正係教書.無乜特別事
英文堂完左就中文堂.呢堂有好多好笑既事發生.最好笑既係伍少蜂.佢真可愛~~~~XD
跟住就放學.放學個陣陪豬迪去教員窒交野比miss周.miss周竟然叫我地做野>_<.不過.橫掂返到屋企都無野做咪去幫佢手囉^_^
佢要我地拿d棋去飯堂.好簡單姐.幫完佢之後就同豬迪一路行一路吹水.跟住就返左屋企lo
返到屋企.打機打機再打機=.=無野做呀......唉.......好悶..晚上.沖完涼.睇埋anime就訓覺lo
|