7點40分出左門口lo
返到學校.交左功課就上課窒
上到學窒.睇英文報紙.睇完仲有d時間睇中文報紙
跟住就CIT堂.一樣教網頁設計.不過上緊堂我地係度玩msm......我玩緊個陣豬迪係度叫左阿sir過黎
幾驚阿sir睇到=.=......嚇鬼死.好彩無事.跟住我就淆底無玩囉
上完CIT堂就小息.無野做係度吹水
小息完左就人文堂.呢堂測驗.份卷都唔係好難姐
人文堂完左就中文堂.....呢堂比我地準備一陣間講野
中文堂完左就食飯.我地班食完飯D班都未黎
直到我係操場吹左陣水D班先落黎....我咪陪大哥食豬扒飯囉
陪完佢就上左去lo.上到去.我地班好多人聚埋一齊吹水.吹左陣水.....肥鼠係度玩水....整d水落李啟度.整完人又係度講sor.又話唔
玩.....唉.不過李啟佢將d水整左落我同美雲張枱度.要我自己抹=.=
小息完左就開始出去講野.好快就到我講....唔知點解表演得好好^V^答問題都好冷靜.呵呵.我見到MISS李張評分紙我好高分.哈
哈!!!!!
跟住就放學.返到屋企就玩魔力.玩玩下以前我地社羊團既其中一位成員ICQ ADD我.問我仲有冇玩魔力.我話有.跟住就係露比星系度
相聚^^.我勁開心呀.不過佢地都好高LV.我同佢地相差成30-50LV=.=
跟住玩到9點就同貴騫打忍王......我地3個回合就死哂=.=得返饒啟無死.....好彩最後都WIN左
跟住玩魔力玩到1:XX就訓左LO
|