今朝.7點起左身.換埋杉就出門口
行行下返學校個陣發覺自己無帶皮帶.....死
返到學校.比人捉左....跟住記左名交埋功課就上左去
今日.係課窒早會.我一返黎講幾句個蔡少燕係咁嘈話我係咁傾計.....其他人佢唔話....唉
跟住我諗住收報紙.佢又話我唔好睇報紙.好.無野好講
跟住就上完早會.上中史堂.今堂講元朝.........
跟住就小息.係度吹水
小息完人文堂.好累.不過我都有聽書
人文完左就食飯時間.我買完野個陣還返左條key比肥陞
跟住食完野就去操場吹水........肥陞佢唔知做乜@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
佢放隻手指係度門度.話自己隻手指比腐蝕左=.=.......佢自己玩完係咁笑....大哥都笑左幾句
跟住一路吹水一路上返課窒.返到去又吹水
吹完水就上CIT堂.呢堂派卷.我本來高分過伍少蜂.不過之後佢高分過我.係咁串我=.=不過算啦.我平時都串慣佢.比佢串下無所謂
上完CIT就英文堂.又reading測驗.第一篇個陣.無乜問題.第二篇......勁多人唔識解.我地最後個同學岩岩好解完.佢解唔到就要留堂
嫁啦=.=跟住第三篇要分組解.我地組輕易過左.跟住教多陣書就上完lo
跟住放學.等左肥陞同大哥佢成個鐘佢先放.......跟住買埋野飲大哥同肥陞就上左我屋企
肥陞係度玩戰國basara同戰國無雙
大哥係咁叫我比部電腦佢.當我呢度係佢屋企咁.佢係度仲大過我........臉皮勁厚
跟住佢地走左就玩魔力.玩個陣同阿滔傾左陣計.玩左2個鍾就訓教lo
|