| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 1 日 星期四  |
唉...心情差唔多到谷底  |
一朝起身....食埋早餐就返左學
返到學校.係hall早會.好快上完....
上到去.數學堂.今堂教埋d好難既野=.=
跟住地理堂.講返農業d特徵....
小息.係度on99=.=
英文堂.本黎應該作文...不過無老師黎睇住我地.我梗係同人吹水啦XD
食飯.一樣吹水=.=
跟住.中史堂.呢堂我無野好講
地理堂again.因為換左堂...測農業.唔係好識

最尾個堂...中文堂.要我地寫古時文字既構造
返學....等d班放學....嘩=.=3個字又3個字.3個字完左又3個字......總共等左佢個幾鐘都未放!!!
激鬼氣.走左!肥陞又話正係留幾個字
.跟住返到屋企.換埋杉...肥陞同大哥黎左我屋企=.=我走左之後佢就放=.=
大哥玩war3.肥陞玩大白鯊.....大白鯊好好玩呀.肥陞玩到第三關就走左lo
跟住食完飯就做功課...我做地理做左半個鐘....做中史就做左成2-3個鐘=.=
連英文作文都無做到.....唉=.=跟住做完中史都12點....訓左lo
呢排勁多功課.累死

|
| 刊登時間︰2006-06-02 07:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 90 | »
|