一朝早.食埋早餐就返學啦....
行緊返學個陣..見到淫東..行行下....見到佢....唔知點解我好怕羞咁放低個頭...唔敢正視佢...我做緊乜呀>_<

返到學校...交埋功課就上課窒.第一堂數學堂.嘩....尋日我唔明d野今日終於明啦>_<v ya
第二三堂人文堂.miss係咁教書.佢仲話如果唔快d就要補課.oh.no
小息.本來諗住作文.不過...同人吹水吹到唔記得左.做左少少
中文堂.我地要出去講野....少蜂.胡遠同饒啟仲有3個女仔出左去講野..饒啟同胡遠係咁串少蜂=.=
得佢地3個講.d女仔無得講.同埋美雲話紅雨緊=.=
食飯.同大哥係度吹水.食完野就上圖書館借書.係圖書館度.朱永儀佢話青中放左.點解我地學校無放到?=.=其實...我都唔係咁想放.都
就黎考試.上得一堂得一堂.借完書就上去課窒去預備sba...
地理堂...佢派返上次map reading既測驗.我....好高分

最高13.5.我13分........我都估唔到=.=佢要我地做改正就上完lo
英文堂.sba.我得10分...最後冷場左一陣.不過..算啦=.=
閱讀堂.同美雲吹水
放學.中史測驗.我完全無溫到.照吹.....我都無諗住自己高分/合格=.=
放學.返到屋企.同肥陞玩war3.玩左陣就玩魔力....玩玩下.十點幾.我阿嫲帶左我細表妹黎=.=我細表妹一黎到第一時間食野
睇多陣電視佢又食.佢遲早變肥婆=.=跟住我打多陣機就訓左覺lo
呢排....我壓力大左好多...搞到我心理有好多負面情緒=.=我勁憎自己=.=希望可以改善啦
|