| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 4 日 星期日  |
爆做功課的一天  |
一朝早.我表妹係度嘈=.=搞到我起左身....算...我再訓過
訓到11:00起左身.跟住大哥就打黎叫我陪佢去肥陞個度.雖然有d想去..不過...
第一.我無準備=.=
第二.我勁多功課未做....我梗係唔去啦...
我咪同佢講話我未做完功課囉.跟住佢叫我帶埋d功課去做.....我無野好講=.=我話死都唔去
跟住佢講左d令我火火地既野.....低你死!低你死!低你死!唔做功課.低你死!
我都唔知聽左幾多句低你死.......跟住我火到想罵佢....不過諗諗下都係算啦...佢講得好岩既...真係低我死!!!!
跟住二點幾.我表妹就走左.我就做功課lo...我一開始做數學...不過個頭好暈=.=我一諗起咁多功課要做就頭暈
係屋企度行黎行去.差唔多4點先可以叫做開始做.跟住我就慢慢做.做到5點先做完數學+地理
跟住做英文作文.有2篇未做.又要查字典又要諗文法....諗到頭爆....做到7點半做完岩岩好食飯
跟住我諗住做網頁...不過....真係好累=.=
做左少少唔鬼做.睇x-men2....呢段時間同人msm吹水+一路睇電視...睇完x-men2就訓左lo
|
| 刊登時間︰2006-06-04 11:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 90 | »
|