今日.行緊返學個陣見到豬迪.跟住一齊行
返到學校.交埋功課.就去操場集隊.早會個陣.我地有講有笑.氣氛唔錯.同埋狗狗返黎啦>_<y ya
上到課窒.soling佢就早退.都唔知佢返黎做乜=.=
中史堂....鴻裕佢講左唔知句咩野....我就串佢=.= sorry呀鴻裕>_<
仲有...中史堂聽到消息.我地班某一位女同學佢話想死.生無可戀.無人理佢.....唉....李啟仲話佢有自知之明....
有人想死呀.大佬.難為佢仲可以咁講...串人唔駛本=.=不過...我都幫唔到佢...我對其他女仔都好怕羞.......>_<
小息.我地Earth班d人好努力咁做作文.好彩我一早做左>_<v
人文堂.我好比心機聽書嫁.Miss Lee佢講d野都唔係咁差.我覺得人文堂都唔係咁悶姐.總比【某d堂】好
食飯....本來諗住同肥陞去電腦窒做功課.不過行左好耐都搵唔到邊度開.佢就話算啦.返上課窒
行緊樓梯個陣..肥陞佢扮d傷殘人仕d樣...個樣勁衰=.=好想打佢.返到上課窒.我好努力咁睇人作文
電腦堂.講書.無咩野好講
英文堂...係度教我地作文
跟住班主任堂....miss李強逼性要我地去大陸.....唉.勁唔想去.都唔知邊個話想返大陸.....我同我家人講試後活動返大陸一定係咁嘈
仲有班主任堂都傳左張紙.張紙係投誰是最xx的人.最惹笑我梗係投我大哥啦.佢成身都惹笑.講d野都惹笑.佢個頭更加惹笑.哈
跟住就放左學lo....呢日我其實都幾感觸...
|