成~shing
為明天努力
sora12389
暱稱: 成成
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-08-24
2006-08-21
2006-08-18
2006-08-17
好聽呀
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 24
今日人氣: 23
累積人氣: 3606
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天


........

今日.行緊返學個陣見到豬迪.跟住一齊行

返到學校.交埋功課.就去操場集隊.早會個陣.我地有講有笑.氣氛唔錯.同埋狗狗返黎啦>_<y  ya

上到課窒.soling佢就早退.都唔知佢返黎做乜=.=

中史堂....鴻裕佢講左唔知句咩野....我就串佢=.= sorry呀鴻裕>_<

仲有...中史堂聽到消息.我地班某一位女同學佢話想死.生無可戀.無人理佢.....唉....李啟仲話佢有自知之明....

有人想死呀.大佬.難為佢仲可以咁講...串人唔駛本=.=不過...我都幫唔到佢...我對其他女仔都好怕羞.......>_<

小息.我地Earth班d人好努力咁做作文.好彩我一早做左>_<v

人文堂.我好比心機聽書嫁.Miss Lee佢講d野都唔係咁差.我覺得人文堂都唔係咁悶姐.總比【某d堂】好

食飯....本來諗住同肥陞去電腦窒做功課.不過行左好耐都搵唔到邊度開.佢就話算啦.返上課窒

行緊樓梯個陣..肥陞佢扮d傷殘人仕d樣...個樣勁衰=.=好想打佢.返到上課窒.我好努力咁睇人作文

電腦堂.講書.無咩野好講

英文堂...係度教我地作文

跟住班主任堂....miss李強逼性要我地去大陸.....唉.勁唔想去.都唔知邊個話想返大陸.....我同我家人講試後活動返大陸一定係咁嘈

仲有班主任堂都傳左張紙.張紙係投誰是最xx的人.最惹笑我梗係投我大哥啦.佢成身都惹笑.講d野都惹笑.佢個頭更加惹笑.哈

跟住就放左學lo....呢日我其實都幾感觸...

刊登時間︰2006-06-05 05:18 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]