成~shing
為明天努力
sora12389
暱稱: 成成
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-08-24
2006-08-21
2006-08-18
2006-08-17
好聽呀
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 24
今日人氣: 21
累積人氣: 3559
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 6 日  星期二   晴天


我..呢排諗埋d衰野>_<

一朝早我就帶住我個勁多功課既袋返學校

返到去.交埋功課就上課窒

第一堂.換左堂.轉左人文堂.哈.我係度做功課.sorry呀miss李.呵呵

跟住..中史堂....我都唔記得左係度做咩lo...好似仲係係度做功課

英文堂...教我地說話既技巧

小息之後pe堂...少蜂佢比人叫左起身..仲係咁笑.都唔知佢笑乜=.=

頭半堂係度講考試個份野.後半部考手球.滿分30分.我14分=.=pe堂完左我個身好多汗

食飯....食海鮮唔知咩飯....唔想食d蠔.比豬迪佢又話唔要....無計.食左幾啖就倒左

我倒d飯個陣諗起好多人.覺得好對唔住佢地...例如:我家人.種呢d野食既人.仲有落後地區既人等.sor呀>_<

食完飯.同大哥佢地係操場係咁吹水.吹到差唔多打鍾上去.上到去.馬梨比人鎖左係D班班房.....哈.我同狗狗都無諗住救佢.呵呵

跟住數學堂.考試要考返中1-中3既野...除左圖形.其他都算ok....最憎圖形=.=

地理堂....要我地測驗.佢比勁少時間.邊個做到呀=.=玩野咩

最後一堂.中文堂.d女仔出去講野呢堂好快就完左lo

教埋貴騫同阿肥上傳d野就走左lo

返到屋企....好似如常咁.打機.食飯.沖涼.做功課.睇電視.吹水...等等....不過就係無溫書...i am lazy>_<

 

晚上...我又諗返我自己.研究自己=.=從來.我只會做被動個位.好少做主動個位.由細個都大個.都無阿媽教我做人.我阿嫲又縱我.我細

細個過陣老豆又唔係度>_<.搞到我成個二世祖咁.過去個d年黎...有d人向我示愛..我都唔會有咩表示...鍾意人定唔鍾意人都唔講....

我好過份...我真係無用啦....哈......我諗我呢世人都要獨身個lo>_<

刊登時間︰2006-06-07 12:14 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]