今日唔洗返學.9:00起左身
起左身上網睇左陣野肥陞就打黎叫我換定杉.準備出去
我洗完頭帶埋d野就出去.係輕鐵站等左阿jim同肥陞一陣.佢地黎個陣岩岩好有元朗.正>_<
吹水吹到元朗...嘩!!!勁大雨.我地邊停邊跑去Neway>_<
濕哂=.=跟住我地就唱k+食野.....好正.唱volar個陣投入哂.同埋我地唱和音個陣好好笑=.=側田d歌好好聽呀>_<!!!!!!
走個陣無雨...今朝我地仲淋到濕哂.同埋見到傑傑.傑傑係我表妹既朋友.姐係我朋友=.=
我同肥陞就行去市中心等大哥.阿jim就走左lo
去到市中心.買左張全日通.跟住我地等左大哥一陣就搭車去南昌lo.去到南昌就轉車去尖沙咀
去到尖沙咀.首先去左SOGO.肥陞買左件杉同條短牛仔褲.跟住我地行去海港城.見到有度有得試玩Xbox360=.=
不過我同大哥都話買完野先黎試玩.跟住我地行左去新港城.大哥佢話想買對鞋.見到有對佢想買.不過5xx.佢唔夠錢.呵呵
跟住我同肥陞去左間X-LARGE買野.我地每人買左件杉.每件259$
跟住就落左去地下街買野食.我買左拉面食.肥陞同大哥買左咖哩豬扒飯食.好好食
食完...大哥話想去X-LARGE買返件杉...上到去..佢又話唔買.都唔知佢想點....=.=
跟住我地返去海港城試玩Xbox360.肥陞同大哥玩.我無玩到.不過Xbox360好靓
跟住我地走個陣都差唔多6點.返到去...係西鐵個度.肥陞問大哥拿左張全日通....哈哈.張全日通可以搭輕鐵...大哥佢比多幾$搭輕鐵
比人玩左都唔知..我同肥陞勁笑佢=.=係輕鐵度.肥陞係咁講佢個班其中一個人既壞話.佢講得好開心.哈哈
返到屋企.食埋飯.做埋功課.吹埋水就訓左lo.哈
|