今日派咗三份卷。(geog,libs,hist)
我真係對自己好失望
geog:28/40
libs:36/40
hist:31/40
希望亞媽唔好話我la!
p.s.而家淨係得番eng未派(mr.mok囉)
今日test hist同LS。
hist有小小難,但又唔係好難。
LS有幾條唔識,但整體又唔係好差。
所以結論係冇特別。(=.=)
今日test中文and中史。
中文份答題卷差唔多全部都係線,好似要人作文咁。(怕好低分呀~~~)
中史就好似唔係幾難,我諗唔會好低分掛!!!
希望成績唔好咁差la,唔好唔合格就得架la!
今日係uniform test嘅第一日,要測geography同science。
Geography冇我想像中咁難,但係science有d唔識。
喺自修堂嗰陣,我冇心機溫書,係度聊天。
之前又唔係幾努力溫書...
聽日我真係唔知點面對中文同中史呀!!
惟有希望份卷唔好咁難la!@.@
今日陪亞婆飲茶
然後去健康檢查
都冇特別