今朝9:30,亞媽就要我起身。=o=
起身又唔知做咩(except做功課)
真係好o
下午就唔知做咩,係度mo。
5:45就出去swim(唔係幾想,因為唔知有冇人陪)
10:幾返到屋企就睇古靈精探(錄影),
然後訓覺zzz
昨天,我喺about12:00am返咗屋企。
返到屋企,真係好想即刻訓落張床。
但係又唔可以唔沖涼,只不過,沖完涼,成個人精神哂。=.=
昨日,我睇咗長「龍」馬戲團。
表演中,嗰D「演員」拋咗D公仔落觀眾席,我搶倒其中一隻,可惜嗰隻唔係咁靚。
今日,我地唸住去一個小型水上樂園。
唉!!!但係,天公不造美,TTTTT,搞到冇得玩。
但係亞爸同佢班學生就同我打table tennis同snooker(都幾happy!)
cm plz!
聽日我去大陸(2日)
但係d大人話佢地去按摩,話我地去睇馬戲團。
唔知道好唔好玩呢?
我好gur其他學校呀!
間間學校都放假,我地仲要返學!
最唔gur係,大家都係一樣31日返學。
真係...............................