2007 年 2 月 20 日 星期二
今日1點先起身~
好似冇咩特別..
朗朗哥(一year old)喊..
之後播d歌比佢聽,,
佢就搖patpat跳舞~~哈!
之後佢又自己刪左歌..又開番~~
係咁repeat,repeat...好好笑呀..................
冇去影貼紙相呀><"