2007 年 2 月 18 日 星期日
琴晚放塋花..好開心!!我有許願呀^^(17/2)
由00:00開始...就有人放炮杖><"
我地玩到03:00訓左...
6點幾起身~~
去左唔知邊到上香~~
收到唔少利是^^
我去home上面既空地,,同so mei,,so ha,,so 豪一齊玩麻雀...
好開心..因為好少一齊玩~~^^
我地又同d bb玩~~
婉佩(1year old)好好笑..我同so mei,,so ha,,so 豪一齊打排球..
佢一聽到d打波聲,,就係咁笑~~哈~
d時間過得好耐呀...
我同哥哥..