今日..上中文課~
miss公佈d考試名次(1~10名)..
我估唔到我會拿到第6名...
我轉黎呢班...
其實d keep住係b班既成績既話..
係呢一班既名次都會自然低好多...但我都拿到><"
我驚到差唔多成個彈起!!
><"會唔會s人lai man 個名次同我倒轉左??
又我驚miss話:啊!我睇錯左..so ka唔係第6名><"
上r.s.課..我地玩遊戲~~
用一支細細既spoon舉起一條朱古力~(好想食呀^^)
跟住傳比個個組員,,一跌就重新黎過~
到左妮果到..唔知做咩又跌...
之後到我果到,,我笑到個spoon都震..又跌左...
我地係咁跌左d野..
但最後都攞左第3名~_~冇得食朱古力...
不過真係好好玩~~場面好震撼..d人一跌左d野就係咁叫~笑到我唔停!!
lunch..我去搵林sir~叫佢地快d改好d閱讀札記~~
之後,,有個miss話我幾串[邊有學生命令老師嫁]
sorry,,我冇解釋清楚(因為要收,,放去圖書館~)
上i.s.課~~我地有一堂去左mmlc玩~(其實都係呀sir比個網址我地..叫我地入去玩)
|