前日真係好不自禁各映婷發脾氣tim><"
佢同林玉book左 我地早上9點用電腦..
我諗:唔使咁早掛.因為我地都要去圖書館溫書,,又熐,,成日走黎走去..><"
(可以因為我都有d唔想咁早..不過都係唔想有得遲,,點解都要簡早??)
不過我都係咁講下,,想下次唔好咁啦..
不過佢唔好意思咁話 : 咁你可以唔使咁早去既,,sor...
我忍唔住大聲講 :都唔係想要咁既答案.. 唔好同我講sorr,,好煩呀><"
不過我都覺得我講到好似迫住要去咁...
攪到你又誤會><"
不過好彩之後都冇野><"
今日又去溫書...
好正,,不過因為映婷又同林玉同佢d野,,冇同我講><"
好似有d唔開心....><"
somei 生日,.,岩岩同佢唱生日歌..
生日願望成真!!!
我都會忍住冇講.......
|