2007 年 7 月 21 日 星期六
18下午我同詩去左踩單車...好happy,,
整日都係home對住computer...
之後同呀dee講野..仲知道左d野tim><"
夜晚食birthdaycake,,
堂哥話用我把強劍切佢,,哈~~
19自己一個去左圖書館...><"
20同詩去左沙田影相,,好令^^
之後一齊又去踩單車,,踩到大埔..
我唔知做咩踩到唔識殺制,,差d撞到個男人,,笑死><"
21番左大6..又係[misshongkong]..
唔仲意!!