今日9點我地番SCHOOL練歌...
我開始練既時候,,黑板寫左我地排位位置~~
冇左我同小綺個學號=.="
唔寫埋我地個學號....
之後我地話點解冇左我地個學號係黑板....
(分明有人有心咁做嫁啦)
之後陶X欣聽到,,話[哎呀,,寫漏左TIM~]又係到笑=.=
小綺特登話[咁我地係唔係唔使練呀??]
我好d excited,,因為佢地咁做到最後都係自作自受~~
佢地冇出到聲呀,,加番左我同小綺個學號上去..
我地係咁練...就係d男同學唔練..番左黎只係做d作文>"<
練左幾次之後,,我地走散哂,,去角落聊天~~
之後游美佢地係黑板寫住[唔練既就走]
陳婉同周淑坎左..
李凱就大力咁踢道門,,仲講左句粗口=.=
我地休息既時候..
我同林玉佢地去搵miss.fung問一問試卷d野~~
點知我地見到d幼稚園bb係女洗手間,,不論男or女~
之後佢地去禮堂唔知做咩~~
好q呀~我同d幼稚園bb say hi~~
佢地竟然hi番我~哈哈!!我好sweet^^
之後佢地係堂上表演~~
走黎走去..又係到跳功夫果d舞~~笑死~
我地上番課室再練歌一陣就走左~~
盧綺話book球場比我地打波~哈"
不過我最後都冇應承到要去,,因為我想番home睇[小寶與康熙]~~
|