2007 年 7 月 1 日 星期日
今日國慶,有落雨...
留係home好悶呀...
我幫媽做野...
之後肥叔叔話我〔我係你home輸錢又唔話我可憐,就係要話其他人...〕
其實我唔知佢囉><”
好爭5點既時候冇落雨,
我同楊楊出左街打排球....
而家see緊煙花..
令爆!