2007 年 6 月 23 日 星期六
今日我去左圖書館溫書~~
冇咩人呀...^^"
我你自修室飲水,,比個"石q"睇到..
不過佢冇話我,,可能因為都就快刪鋪啦~~
我係果到..隔離就係成日咳既人,,之後我換左位..
真係唔好意思,,好對唔住呀!!