2007 年 6 月 20 日 星期三
琴日溫到0晨1點幾仲要跟係溫一半mathsssss,,
今日5點幾起左身再溫...
係完全唔知今日要考中聽同pth囉><"
今日考maths,,都ok啦...
不過我不滿意..
因為我看錯題目,,做錯了...
失了4分..><"
中文更不好,,因為我全都是亂來的..
嗚....
pth還行,,
不過我一口就咬定了答案...又是錯啦><'
我對不起自己...sorry""
不過我明我要更更加加油!!!