考試呀..所以唔得開機..
所以我呢幾日都冇上qq,,msn囉!
不過我而家係MMLC囉!
今日上h.e.課,,我地考烹飪~~
我同小綺都冇試過煮過,,但都ok啦..
個湯就有好多竹筍,,都好臭><"
唔係好開心,,,
因為轉左班之後..同b班既同學生左..
係e班又過得唔開心...
攪到我而家咩都冇.......
食完野番黎..d同學又係課室玩足球...
d同學話我唔避開..
其實我避開即係縱容佢地姐..
所以我唔會!!!
上pth課,,miss話我拼音好好呀^^好開心..
佢話放學去佢果到攞奬(糖)
不過我都係冇去到呀><
唉呀!!阮x軒果次整列左我張閱札..
叫佢幫我整留..佢到而家都未得....
仲有呀,,
明明琴日交閱札,,劉x妮話午膳比我,,
我唔記得叫佢比我,.佢今日就話:[你都唔叫我交比你,,我會唔記得呀...]
=.=''我估其實係佢唔記得帶番番黎姐,,冇口齒!!!好嬲呀!!!
我好憎佢地呀!!!!!!!!!!!
|