今日,,都冇咩啦,
早上..我番到學校..
明明要交eng comp.
d同學明明知道要做...
班代表a去寫出黑板呢樣功課...
d同學就擦左佢....
我忍唔住企左起身...
話:[要交呀!!!!]
有d同學望住我....
之後竟然冇人理我..
我忍無可忍!!走出去叫佢寫番黑板~~
只係話:[就算我寫番,,佢地都係咁擦嫁啦~~]
咁又係....不過eng課長番左黎我叫佢察番黑板~~
yeah!!!!好成勁呀!!!
d同學冇再擦啦~~
個個同學都唔正義~
好多謝你!!!!
琴日問呀sir比番閱讀札記我地,,
又話今日小息先,,
之後又話午膳先喎..
唉,,我日日係咁係1樓..
好尷尬...d miss 呀sir都識得我啦><"(其實冇咁serious)
eng miss又講自己心聲啦><"
i feel sorry for her very much...
加油!!!
|