今日又番學啦..
上中文課,,miss lo代堂~~
佢話我地:[開冷氣仲着外衣??仲有一個同學着長袖嫁tim!!]
果個就係我,,,好驚呀><"
不過我話:[我唔舒服]
佢就比啦..真嫁!我d傷風仲未好~~
午膳,,yip同so lai都要番home..
我就同小綺一齊食啦~~我地一齊去買三明治..
之後上左小綺home..
我同佢講左好多野呀!!都係關於.....
唔講得!!>_<
我開心,,唔知點解,,我覺得我可以同佢講自己既野^^
art仲未做好呀><"
點解愛情要咁自私...
[為什麼她比我遲到卻勝出比賽]
冇得勉強,,唔想有咁既限制!!!
|