2007 年 4 月 28 日 星期六
今天..
我看ymca和胡忠打排球比賽呀...
ymca win啦..
其實我都想胡忠...
不過算啦><"
知道看完啦,,我和妹妹和她的朋友到鄰近的地方再打排球,,
之後又回家,,又和楊楊打排球...
之後又回家..暈""所以我一會又小睡了><"