今日上maths課,,
小測,,大意左@@"
上eng課...
d人又係好似平日咁..
係咁串miss,,我同映婷都fell miss好可憐..
佢成日都塙我地小測..
又話:[我驚你地覺得煩,,所以我幫你地整訂d野先..]
miss幫我地整野(連我地既野佢都整埋)
但我地唔領情..仲要佢日日都咁嬲><"sorry呀"
不過,,d同學呢??唉....成整散沙咁...
上c.l.課,,唔知做咩..
呀sir愈講野我就愈zzzzzz
我連自己sleep左都唔知..
成日訓訓下醒左...醒完又冇啦啦訓番><"
之後放學練波,,
好無聊呀...................
|