2007 年 5 月 4 日 星期五
今日..
好慘"我問左人借左3包紙巾,,仲唔夠,就走左去洗手間攞啦><"
(因為d病仲未好囉)
d人係咁問我借uhu膠><
其實我d art仲有好多都未做><"(只係做左差唔多1/6)
就快冇啦..
午膳,,又係同琴日既人一齊,,
好開心呀,,今日落雨..我同yip一齊奔馳^^
其實我d同學又唔係唔好既><"
不過今日又比x柏希先生一野撞過黎囉..
唔痛..不過差d嚇死!!><"