今日,,1點我同小綺,王映婷,林玉婷,徐曉雯,吳佩穎
一齊去香港文化博物館,,因為要做功課~
我地見到柯佩伽,,不過係只係見到佢既背面...
去到果到,,我地睇左好多既野..
唔知點解,,我好果到氣氛好沉重..我驚驚地...
><"我覺得時候有分先後,,好恐怖..
如果問我想唔想去番古代..我一定會話唔想..
哈!!令我大開眼界(中古d野啦,,化石,,服飾啦,,船,,車,,文字,,陶器,,畫,,戲服,,店舖等等)...
最好笑既係,,果到有得玩d關於古代的電腦遊戲..
其中一部機係教我地講d古代既唔知咩人既話..
爸爸就話:爸la><"我地係咁跟住佢讀..又係到笑~~
仲有很多嫁,不過我唔記得左^^
好累呀><"不過好開心^^
之後,,我地去果到既店舖睇下野..so expensive@@!!
最後,,我地一齊去左[兒童xx館]果到,,
果到超多野玩囉^^
我地'捲'入去個魚缸果到..^^不過我撞到個頭~~
我地一齊砌番d動物配件~~
我地又去玩[飛行棋],,果個飛行棋好大嫁,,果粒'色'都好大^^
吳佩潁就成日食左我地d飛..
我地又係咁話:3次6,,番大陸,,哈!!小綺真係中蕉~~
不過最後王映婷同林玉婷win左,,我就第2,,小綺應該係第3啦..
即係lose左既係吳佩穎~~
其實我覺得win or lose都冇所謂,,最有所謂既係玩得開唔開心^^
之後5點幾,,我地都要走啦><
走既時候,,條橋果到有兩隻小dog~~
小綺同牛肉(林玉婷)係咁避開d dogdog,,好好笑~
唔知點解,,我好唔捨得今日呀,又想喊.....(係真嫁><)
因為,,十年先有一日同朋友過得咁開心~~
好多謝你地^^
|