2007 年 5 月 28 日 星期一
今日,,上中文...
miss話有d人上次作文幾好...
仲話要果d人讀番自己果篇..
其中一個就係我啦~~><"怕醜""
上art課,,
miss話我c文><"唔同miss講要d野....
放學我練長跑..ok啦~
岩岩先做完文集d野><'好感動!!!