今日,,小息,,我又搵譚sir叫佢比番閱讀札記比我地..
點知又係話:[午膳啦,,我會放係簿櫃]
我諗住佢又係講下講下..
點知係午膳既時候...
我真係見到佢改左的札記^^
好開心~~(你地知唔知仲有咩呀??)
哈!你送左張卡比我,,話佢咁遲先比我,係補償~~
(你地又知唔知張紙寫左咩呀???)
嘻!就係:免費到小食部吃食物一次^^
呵!!如果係真就好啦~~多謝你呀!!!
之後我上班房派番札記比同學..
佢地玩緊足球=.="其實不嬲都係咁囉...
點知整到我背隻囉,,好嬲囉..
其實唔痛囉..不過佢地真係好衰囉,,所以我冇理囉囉囉!!!
c.l.課..我冇合眼訓啦^^
放學係越比賽,,之前我驚得我一個買朱古力食..
唔買既人就要問我攞..我驚我冇得食哂全部...
不過原來唔係...唔知點解我都會主動比小綺食~~
比賽好緊張呀,,不過我同小綺都好盡力~~
我跑到第5..小綺第6...其實佢都可跑到第5嫁@@
因為佢好似係最後關頭冇盡到力><"
我係途中"給"既印仔到而家都擦唔到呀><"
不過都幾開心~~
之前張問我跑第幾,,我話第5,,,
(你地又知唔知佢講咩呀??)
佢講我最憎人講既粗口喎..好嬲囉...
之後我就講左賤格兩個字><
歡歡明明第9,,變左第10....好無辜囉...
周祝跑完就番home啦><"
|