2007 年 6 月 29 日 星期五
今日過得好開心!!
10點番到school同2b班d同學一齊幫miss整均衡教育果個野~~
我地整到好眼訓~
不過好開心^^
之後我去考中文口試,,
再整多一陣去左下午茶~~
聽到d人係到唱歌好好笑,
我地又跟住個人係到唱...笑死..
不過我最好開心既係..
我又加入左佢地,,,同佢地一齊做野啦^^
hope聽日過得更好開心!!加油soka