2006 年 12 月 30 日 星期六
今日,,我番左學校打排球~~
我同全部f.2一組比賽,,我話我地係[奸人一幫]
kakakasume係手領..yip係副手領...晧言係佢地既助理..
我同妮同kk係新生^^好好笑..我地係咁win呀sir佢地..