2006 年 12 月 23 日 星期六
今日差d唔記得去練波..好采yip打電話比我^^
我好開心!!
我同c組打比賽既期間...
我竟是又開到波...又殺到一次波~哈!
好累呀><"
我要更加加油!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!