2006 年 12 月 9 日 星期六
今日..我同so mei同佢同學去圖書館study~~
我地溫到5點幾..就走左...
我番到home就織頸巾~~我織左好耐..
隻手好痛><"不過最後都成功織到一條..我番學既時候比你see啦^^
so+so+so+!!!+oil+oil+oil!!!
加油so+!!!!!!!!!!!!