2006 年 12 月 11 日 星期一
今日考試~~
中同ENG既COMPOSITION~~><"好似唔係好好..
ENG就作到唔夠字數><"
聽日要加油!加油+SO!!
今日我又有練獨誦~~
唔知點解冇YIP係到我好驚呀><"
好似好想喊................