2006 年 12 月 14 日 星期四
今日考l.s.
ok啦..
不過做唔哂~~><"
廖國峰問我食唔食朱古力~~
我想食呀...之後佢講:我整左朱古力呀...
不過我同莊x源一齊整...
我一開始聽到莊呢個人就唔想食啦,,.,
唔知點解...我始終都唔like佢~~
但我睇着廖既份上..我都要食(其實我真的想食..嘻嘻)
佢話唔好食嫁..但我兜得好好食呀~^^~