2006 年 10 月 3 日 星期二
今日班主任課~~
佢要我練習收功課~~5秒之內要傳出去^00^
好好笑呀...又好混亂~~
p.t.h.課~~mis問到我~~我就唔識答~~
我好嬲呀>00<"就下次一定要主動答題!!!!!!!!!!!
之後我答再幾題~!~~而又冇咩人舉手~~可能佢地唔敢舉手啦...><"
maths 小測呀...我今日先溫書~~不過都成功finish左啦~~
中文好煩呀....因為下個再下個星期要u.t.
我地差唔多成日星期都要默書><"