*愛我非你莫屬〞我只願守護由你給我的幸福、
只愛2B+~~
sosoymcaymca
暱稱: ☆>soso*ymca,,☆〞
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

2014-07-04
2009-09-18
2009-09-17
2009-09-13
2009-09-11


日誌分類

全部 (298)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed

      2006 年 10 月 6 日  星期五   晴天



2006-10-06 愉快

今日miss.wong又冇番學啦><"已經3日啦...唔知係咪病得好辛苦呢.............

r.s堂,,呀sir問我問題...我考慮左好耐....最後問番呀sir可唔可以問多次條問題~~

d同學就係到笑~^^~其實我唔贊成eng老師全用eng教我地eng課,,,,

我覺得好煩,成日聽聽下又唔知佢講咩.........又中又英咪好囉............

午飯果時~我地望社同愛社打排賽~~我地望社win左~~

MayMay係咁開波~~我地係咁win^^

我同kasume好似中齊搶波打~~

好好笑呀...我話:我呀!!!!!!!!!!!佢又話:我呀!!!!!!!!!!

我地連續兩球又係一齊同一時間叫,,同一時間打~~

我覺得好好笑囉~~哈哈!!

愛社有d人好可憐呀....我個同學xx羽,,佢打唔到個波就比文斯掘住...

我睇到佢個樣覺得自己其實已經好幸運~~起碼唔會比文斯xx><"

我可能係望社d隊員好人啦~~so我打得好鎮定同開心~~

中史科,,林sir問我中秋節點黎...

我話係牛郎嬂女,,之後d人又係到笑~~

我又話係賞娥賓月,,d人又係到笑....

我知我第一個講既係錯,,,但第二次都應該岩排,,,d人都係到笑^^"

i.s堂,,我地默書......我攞到95分,,呀sir走黎睇我本默書簿~~

仲問我:你做咩唔帶眼鏡,,我話:唔記得左>,<"

佢就話:你坐出去我張枱前面右d果個位..我好無奈..

就話:攪咩呀...

佢就話:你以後無論有冇帶眼鏡都坐出去果個位...

我都唔知老師做咩野><”d同學又係到笑我啦^^嘻!

晚d,媽番到大陸....

SOHA,,HEBe黎我家玩∼∼我地去左烏溪沙玩∼

之後好悶..就同同dee一齊係我家附近玩∼∼

我d親友同佢又唔係好熟∼∼又驚佢唔開心,,,又驚佢好悶...

就叫佢番歸先∼∼我仲送埋佢∼∼我叫佢呢兩日都要開心咁過^^

之後冇幾耐我地又番歸,,果時大約1點幾∼∼

好累呀,,就訓左^^