琴日因為部雞hand左,,,就冇打日記~~
琴日派左maths test卷~~我97分呀~^^~
張俊城成日都用手指係我前面搖黎搖去,,,,
佢仲整到我個臉=.="
music課,,我地誤會左唔知邊個邊個sd功課比呀wong sir.....
點知到時先做番.....其實我地有做嫁....只係誤會左邊個sd功課姐.....
呀sir就話我地..仲偏心比人功課d分數高d.....不只呀!!
仲要我地果組罰企成日小息!!!!!!我嬲爆!!!!!
果日放學.....我同葉微,,,同d f.1,,,同呀sir打比賽..
嘻!!我同葉微果組鬥win呀sir果組~~我覺得好開心呀...
我同葉微同呀sir一組果時我地又win~~呀sir比我地殺~~
第一次殺唔到個波過網,,,但好岩隻手~~第2次殺到,,不過隻手唔正確><"
前日派番中文默書..不過食蛋呀><"咁大個女你第一次..............
今日,,練波~~我係咁逃避同b組練比賽,,,
因為我想同c組打比賽~~
最後練完~~呀sir同我地講星期3 b組打比賽~~
我都唔想去.,,我覺得好煩呀...又唔係同c組一齊><"
我差d喊埋出黎...最後,,我都決定左要去~~
要+oil呀!!!so+2!!!!!!!
|