2006 年 9 月 15 日 星期五
今日我地上eng課,,可以睇reader書果一隻碟....... 有兩位同學攪左好耐...部機都冇咩反應.. 不過為左唔好哂時間,, miss同我地講 u.t.要考d reader內容...... 最後有另一個老師黎攪部機,,, 佢推左另一機黎.... 不過成堂只係剩番20秒都唔夠..... 我隔黎果個leung寶尉係到倒數時間.... 而我就係咁笑..哈! 我地番學之後去團契... 我地又照樣分組玩遊戲^^ 我覺得好似陳sir教得好d.... 不過而家既沈sir都好~~