今日,,,又派咗d卷~~~
中史:95.5 [^^]
i.h:60 [><"]
p.t.h.:82.5 [ok la~~]
番學後,,我地又要留校練歌[真的愛你]~~
呀sir話:未練之前,,我地首先唱首生日歌~~~
原來係送比我^^*我好開心,,,個心好甜~甜~甜~甜~甜~
練完歌我地就番home......
4:00我要番school練排球,,
成身都散哂.......差d仲想喊><"
因為我喉嚨唔舒服,,食咗藥,,,又番school打波,,,總之就好累啦............................................
|