2006 年 6 月 28 日 星期三
考哂試..我地星期一先番~~
不過,今日,,我同(30)、(40)一齊番咗SCHOOL...
我地交錢比呀SIR買假期作業~~
之後去搵陳SIR講D排球D嘢.....
我地排球隊放假果時打比賽^^
呀仲SIR我同陳衍君冒簽其他隊員D名,,,因為佢地有D獅番到SCHOOL~~