今日,,r.s課派留我地卷我得到55分(80分full)~~
唉~~~要加油!!!!!
午飯得,,我5知做咩要被(4)..........
番學後,,我留番我地班課室聽老師講i.s d嘢~~
最後只有少少人留番係課室~~
我地聽完老師講噖,,就唱歌~~
ar sir就同d同學傾計~~佢都忍5住同埋我地一齊唱~~^^~
5知點我好happy!!!!!!!!!!
走之前,,(4)比佢偶像kary張相相比ar sir see~~
ar sir話佢點令都5夠我地呢班d女仔令la~~^^
ar sir 講呢句話,,,,我feel.........................
|